/Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2018-09-05T12:13:20+00:00

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van het laminaat?

De verwachte levertijd staat bij het artikel vermeld. Daar wij met voorraden van groothandels werken, kan het in sommige gevallen voorkomen dat de levertijd afwijkt.

Kan ik zelf een gewenste lever- of afhaaldatum opgeven?

Ja, zodra wij jouw bestelling compleet hebben, nemen wij contact met je op voor een datum. Deze wordt per e-mail nog eens bevestigd.

Hoe bestel ik de bijproducten zoals ondervloer, plint enz.?

Je kunt diverse ondervloeren en plinten bij ons bestellen. Neem contact met ons op zodat wij de juiste materialen bij jouw bestelling kunnen toevoegen.

Hoe lang heb ik garantie?

Naast de wettelijke garantie heb je ook fabrieksgarantie op alle producten. Wettelijke garantie houdt in dat een product moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De fabrieksgarantie is per artikel verschillend. De fabrieksgarantie van het laminaat staat vermeld bij het artikel. Wanneer je handelt naar de voorschriften van de fabrikant heb je een jarenlange fabrieksgarantie op het artikel.

Wat moet ik doen als er een product bij de levering beschadigd is?

Bij aflevering van jouw bestelling raden wij je aan de goederen zoveel mogelijk op uiterlijke beschadigingen te controleren. Een uiterlijke beschadiging kan je op de vrachtbrief laten vermelden. Mocht de beschadiging klein van aard zijn, verzoeken wij je te proberen deze planken zo te gebruiken dat de beschadiging niet zichtbaar is. Als de beschadiging van dien aard is dat de planken niet meer bruikbaar zijn, zullen wij de beschadigde producten zo spoedig mogelijk in overleg laten omruilen.

Kan ik artikelen retourneren?

Neem contact met ons op via info@cibovloeren.nl

Kan laminaat over tapijt gelegd worden?

In sommige gevallen is dat mogelijk. Neem wel vooraf contact met ons op voor advies of vraag het aan de legger.

-- 7 dagen in de week open, nu ook op zondag van 10 uur tot 16 uur. -- Sluiten